۱۳۹۳ فروردین ۱۶, شنبه

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

  طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ، وب سایت ، طراحی وب ، طراحی صفحات وب ، طراحی وبسایت ، وبسایت ، طراحی صفحات وب

قبل از طراحی وب سایت در نظر گرفتن نکاتی جهت طراحی بسیار بسیار حائض اهمیت می باشد و ما در اینجا چند مطلب را خدمتتان عرض می نماییم تا با در نظر گرفتن این نکات به اهداف خود به صورت هر چه بهتر و سریع تر نایل آیید.جهت  طراحی وب سایت  ذکر مراحلی بسیار بسیار با اهمیت لازم است پیموده شود تا رسیدن به اهداف برای شما میسر گردد.اولین مرحله در  طراحی وب سایت  سازمان ،
شرکت ، مجموعه کاری شما انتخاب مجری و یا مجموعه ای جهت طراحی سایت شما می باشد.در این مرحله به شما توصیه می نماییم مجموعه ای را انتخاب نمایید تا علاوه بر اعتبار لازم هم از لحاظ حقوقی و هم از لحاظ سابقه بسیار بسیار مورد تایید باشد و اما علت در نظر گرفتن این نکته چه می باشد ؟ 1) سایت شما که به نوعی بیانگر مجموعه شما ، سوابق و ... می باشد می بایست به دست یک مجموعه ای توانمند و متخصص طراحی شود و هم موقعیت قرارگیری هاست شما می بایست در جایی مطمئن و ایمن قرار گیرد تا به محض رخداد کمترین حوادثی وب سایت شما Down شود .پس از انتخاب مجموعه مورد نظر جهت طراحی وب سایت نوبت به عقد قرار داد مبنی بر طراحی سایت و پس از آن پشتیبانی یکساله فنی از وب سایت شما می باشد .در اینجا مبحثی که بسیار حائض اهمیت می باشد پشتیبانی مجری از سایت شما و جوابگو بودن مجموعه در زمان پاسخگویی می باشد. مبحث بعدی پس از عقد قرار داد طراحی وب سایت مبحث فنی آن می باشد که در واقع کارفرما با مشورت با کارگذار اقدام به انتخاب یک نام زیبا ، کار آمد و بهینه شده جهت وب سایت خود مینماید .

منبع : 
   

۲ نظر:

  1. وبلاگ خوبی دارید. به مطلب خوبی هم اشاره کردید اما فکر کنم یه کم توی نوشتن خوبه که دقت بیشتری بکنید. به وبلاگ منم سر بزنید و نظرتون رو بگید.
    http://rojdesign.blogsky.com

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با تشکر از محبت شما ما پذیرای انتقادات و پیشنهادات دوستان گرامی هستیم

      حذف